lauantai 26. syyskuuta 2009

Arrghhhh...!

No heipä hei. Olen, kuten varmaan huomasitte, pitänyt taukoa bloggaamisesta jonkin aikaa... Lukio on aikaavievää puuhaa! Useimmiten olen kotona viidenmaissa minkä jälkeen pitäisi tehdä läksyjä ja käydä kuntokeskuksessa ja muuta vastaavaa. En toki koeta keksiä tekosyitä...
Mulla on nyt ensimmäinen koeviikko edessä, hieman ehkä stressaantunut olo... Oon onnistunut lukeen ehkä 15 sivua 70:stä, hehheh... Keksin kaikenlaista muuta ajanvietettä koko ajan, ja sit stressaannun. Nytkin tosi rauhaton olo, ajattelen huomista, kun pitäis lukea mut kaikkee muutaki pitäis tehdä.. Arrrgh.
Nyt menen taasen tekemään jotain muuta kuin mitä pitäisi... Että kuulemisiin.
- Jesse