maanantai 6. heinäkuuta 2009

Kirsikkahattaraa:D

Heissan! :)
Noniin. Tulen siis kirjoittamaan vähän kaikkea maan ja taivaan väliltä tässä blogissani, mielialani mukaan. Rustailen runoja aina välillä ja ajattelin julkaista niitä täällä, kommetoikaa siis, hyvät ihmiset, ei sitä muuten opi:)
Tän blogin osoite ja otsikko, 'Kirsikkahattaraa', on vain sana, joka jäi päähäni sen kerran keksittyäni. Kirsikat ovat upeita, mehukkaita ja hyviä, ja sana Kirsikkahattaraa on mun mielestä jotenkin vaan... mieleenpainuva:D
Kerronpas itsestäni tässä nyt vähän lisää: Saatan saada hillittömiä naurukohtauksia oikeassa mielentilassa, jolloin myös nauran mille vaan. :D Se on pirun hauskaa, kunes vatsalihaksiin ja poskiin sattuu liiasta naurusta ja hymystä:D Nauraminen on ihanaa^-^
Kesäisin olen yleensä hyvällä tuulella, ja saatan hymyillä ihan vain siksi että aurinko paistaa ja on kesäloma:) Syksymmällä ja talvella olen usein hyvinkin melankolinen, Suomen talvi masentaa ihan hirveesti. Märkää, synkeää ja kylmää, ei sovi mulle ollenkaan, kun olen tällainen vilukissa ja rakastan lämpöä.
Rakastan matkustelua, ja tahtoisin käydä kaikkialla:D Interrail ois aivan mahtavaa, samoin safari ja reppumatkailu. RAKASTAN shoppailua ja vaatteita, ja haluisin käydä jossain kaukaisten maiden basaareissa, toreilla ja kaupoissa löytämässä ihania vaatteita ja asusteita joita ei ihan kenen tahansa päällä näy. Ottaa hyvin usein päähän se, ettei oo rajattomasti rahaa...:D
Rakastan myös musiikkia, ja laulan bändissä nimeltä The Accidentist. Genremme on melodista proge/power metalia. \,,/
Oih, kun ouhuin vaatteista, mieleni valtasi vastustamaton halu lähteä shoppailemaan... Ei kyllä taida onnistua nyt.
Lopetan kuitenkin kirjoitukseni tähän, pitäkäähän hauskaa,
- Jesse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti