torstai 9. heinäkuuta 2009

Huokaus.

Huoh. Huono päivä tänään, mikään ei ole huvittanut. Enkä mitään ole oikeastaan tehnytkään:P tunnin pilates, mut se meni aika puoliteholla kun en vaan jaksanu:/ Dominoja ja yhen Puffet-jätskin olen kyl vetänyt. Blääh. Mutta eilen tulikin kuntokeskuksessa rehkittyä tämänkin edestä, eka puol tuntia juoksumatol, sit tunti salilla ja sit viel puolen tunnin venyttelyt. Tehokas olo oli sen jälkeen:)
Ja lauantaina landelle. Mitähän siitäki tulee... Ilman nettiä koko sen ajan, ja landelt suoraan mummolaan^-^ Sillo kavereiden kanssa kattoon HP6! :D Yayy:D Ja ilman nettiä kai suurimman osan siitäkin ajasta...:D Mutta selviän kai jotenki:D Hmm, mitähän vielä. Eipä kai mitään:D Runoja laittelen tänne ehkä huomen:) Joten siihen saakka, bye!
- Jesse

4 kommenttia: