Eikö olekin käsittämätöntä, kuinka paljon turhia papereita ja kaikkea muuta turhaa mahtuu yhteen huoneeseen, ilman että sitä itse huomaa ennenkuin järjestelee paikkoja? Minä nimittäin hieman järjestelin kirjahyllyni alinta hyllyä, jossa pidän lehtiäni. Olen Demi:n uskollinen tilaaja ^-^, ja tämä alkoi jo jossain vaiheessa vuonna 2006, uskoakseni.
Demi on siis nuorille naisille/tytöille suunnattu aikakausilehti, joka on täynnä ihania ja hyviä tyttöjenjuttuja kannesta kanteen. Suunnilleen yhtä kauan olen tilannut myös Suosikkia, joka on enimmäkseen kai musiikkiin keskittyvä lehti tytöille ja pojille. Olen tosin ajatellut lopettaa sen tilaamisen, päätoimittajan vaihduttua jutut ovat huonontuneet roimasti, ja tällä tarkoitan siis, että jutut eivät jaksa minua kiinnostaa enää yhtä paljon.
Yhtä kaikki, minulla on erittäin paljon lehtiä, ja niiden lomasta löytyi esimerkiksi kouluvihkoja vuodelta -07, epämääräisiä hissanpapereita aika lailla sekä julisteita, joita en ihan heti kyllä laittaisi seinälleni... Roskakorini täyttyi aika nopeasti. Löytyihän kaiken lomasta myös pino papereita, joille olen joskus, muutamia vuosia sitten, rustaillut kaikenlaista...
Nauroin lukiessani erittäin angstisia englanninkielisiä "runojani", joissa ei ollut mitään perää. En muista miltä minusta tuntui tuohon aikaan, mutta tiedän, ettei elämä ollut ihan niin kamalaa, että voisin kirjoittaa senlaisia, erittäin huonoja runoja. Sillä runojahan ne ainakin yrittivät olla...
Mutta kuka tietää, ehkäpä istun parin vuoden kuluttua nauramassa runoilleni, joita nyt kirjoittelen. Se jää nähtäväksi.
Huoneeni jäi tosin vielä aika sotkuiseksi, mutta se on huomisen ongelma se. ^-^
Olkaahan kiltisti;)
- Jesse
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti