Nyt voisin sanoa, että aloitan syksyllä elämäni tyhjältä pöydältä, sillä edessä on uusi koulu, ja tänään eräs luku elämästäni päättyi. Keväällä päätin erään toisen "luvun", joten nyt olen vain. Katson mitä lukio ja syksy tuo tullessaan menetetyn tilalle.
Minut nimittäin erotettiin bändistä tänään, ja heitä tulee kyllä ikävä. Bändin jäsenet ovat ihania, ja he saivat minut nauramaan. Minulla oli aivan älyttömän hauskaa heidän kanssaan, mutta kaiki päättyy aikanaan, ja elämässä on mentävä eteenpäin. En siis jää murehtimaan ja vellomaan itsesäälissä, sillä en kertakaikkiaan jaksaisi sellaista. Menen bändin keikoille ja olen mukana siinä touhussa sitten niin.
Jatkan kuitenkin laulutuntejani, sillä rakastan laulamista, vaikka en ollutkaan bändin tasoon nähden kovin hyvä, johtuen enimmäkseen kai siitä, että keikat menivät huonosti eikä ääneni ole se vahvin mahdollinen... :p Enkä yritä keksiä tekosyitä erottamiselleni, näin se vaan on.
Keväällä päätin kuvataidekouluopintoni, ironisesti kyllä, jotta minulla jäisi enemmän aikaa bändille. Nyt minulla on siis periaatteessa vapaa-aikaa jonkin verran. En tosin tiedä kuinka pitkiä päiviä luiossa tehdään, ja jäljellä on vielä kuntokeskusjäsenyyteni. Alan siis kuntoilufriikiksi? :D Sehän kyllä sopisi siihennähden, että olen epäterveellisyyslakossa ja tahtoisin laihtua... olen siis aika teini, vai? ;D
Noh, katsotaan sitten että kuinka tässä käy:) Se on asenteesta kiinni! :D
- Jesse
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Otan osaa - erottamisen (??) takia! Miten sut on voitu erottaa! En ymmärrä. Ja tosi tyhmää että lopetit kuviksen!
VastaaPoistaOnnea koulun alkamisen kanssa! Ja ehkä jonain päivänä näkyillään stadissa!
En ollut loppubändin kanssa samalla tasolla:P
VastaaPoistaKuviksen lopettaminen sinänsä tyhmää, et tulee ikävä sitä jutustelua:DDD Emmä siit taiteest niinkään, voin vaik tehä koruja kotona:p
Ja törmäillään ehkä:DD