torstai 6. elokuuta 2009

Keiju

28.11.07

Siipensä heikot kokoon taittaa,
kauneimman mekkonsa ylleen laittaa
Astuu ulos, sataa niin
Tyttö ei tottunut jäähyväisiin
Taivaalle katsoo, toivoo myös
ett' tähdenlennon nähdä sais' viimeises' yös'
Tyttö tää nyt kuolemaan astuu
Tuskin huomaa ett' sateessa kastuu
Sade ei ainoa kastelemaan,
kun kyyneleet valuvat poskiltaan
Pelokas ilme kasvoillaan on,
tyttö huomas; ei elämä oo loputon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti