Tuo otsikko on jo parin päivän ajan vainonnut minua, ja äsken minut valtasi jokin äkillinen mielihalu saada kirjoitettua se tänne. Outoa, mutta onko mikään sittenkään sattumaa? ;D Miettikääpä sitä, se on miettimisen arvoinen asia. :D
7.8.09
Kullanruskeata,
vaaleata,
pehmeätä,
makeata,
yllätyksellistä,
turvallista,
lohdullista.
Maku ja tuoksu
tuon vanhan ystävän
lohduttavat
Mailmassa jossa kaikki muuttuu
minä, sinä,
kaikki, minkä tunnet
on lohdullista tietää,
että jotkin asiat
voivat pysyä muuttumattomina.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Jäi jotenkin etäiseksi, mutta hauskaa ja mukavaa luettavaa :). Idea oli mielenkiintoinen: miten Rusinapulla, hetkellinen herkku, voi merkitä niin paljon... varmaan muistojensa takia.
VastaaPoistaEi sinänsä se pulla, vaan se symboliikka:D
VastaaPoistaEn edes tainnut pitää rusinoista pienempänä... silti niitä laitettiin kai suurimpaan osaan pullista, jotka mummun luona leivoimme ^-^ Koristeeksi vähintään:D
Ah, nostalgiaa... ^^