perjantai 7. elokuuta 2009

Rusinapulla

Tuo otsikko on jo parin päivän ajan vainonnut minua, ja äsken minut valtasi jokin äkillinen mielihalu saada kirjoitettua se tänne. Outoa, mutta onko mikään sittenkään sattumaa? ;D Miettikääpä sitä, se on miettimisen arvoinen asia. :D

7.8.09

Kullanruskeata,
vaaleata,
pehmeätä,
makeata,
yllätyksellistä,
turvallista,
lohdullista.
Maku ja tuoksu
tuon vanhan ystävän
lohduttavat
Mailmassa jossa kaikki muuttuu
minä, sinä,
kaikki, minkä tunnet
on lohdullista tietää,
että jotkin asiat
voivat pysyä muuttumattomina.

2 kommenttia:

  1. Jäi jotenkin etäiseksi, mutta hauskaa ja mukavaa luettavaa :). Idea oli mielenkiintoinen: miten Rusinapulla, hetkellinen herkku, voi merkitä niin paljon... varmaan muistojensa takia.

    VastaaPoista
  2. Ei sinänsä se pulla, vaan se symboliikka:D
    En edes tainnut pitää rusinoista pienempänä... silti niitä laitettiin kai suurimpaan osaan pullista, jotka mummun luona leivoimme ^-^ Koristeeksi vähintään:D
    Ah, nostalgiaa... ^^

    VastaaPoista