Inspiroiduin lukiessani erään tuttavani blogia;D
Kaipaakohan tämä jatko-osaa? Mielipiteitä, ihmiset! :D
6.8.09
Jos kirjoitan
tämän kuolevan illan hämyssä;
Tämä on muutoksen kuu
Kaksi vanhaa kohtaavat,
toistavat vanhaa kaavaa
Mutta nämä vanhat
ovat uusia joka kerta
tullessaan taas
Niin vuodenaika vaihtuu toiseen,
vanhaa kaavaa noudattaen
Uudistuen
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti