perjantai 7. elokuuta 2009

Vuodenaikojen vaihteessa

Inspiroiduin lukiessani erään tuttavani blogia;D
Kaipaakohan tämä jatko-osaa? Mielipiteitä, ihmiset! :D

6.8.09

Jos kirjoitan
tämän kuolevan illan hämyssä;
Tämä on muutoksen kuu
Kaksi vanhaa kohtaavat,
toistavat vanhaa kaavaa
Mutta nämä vanhat
ovat uusia joka kerta
tullessaan taas
Niin vuodenaika vaihtuu toiseen,
vanhaa kaavaa noudattaen
Uudistuen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti