torstai 6. elokuuta 2009

Runo!

Tämä on kirjoitettu alkuvuodesta -06, luulisin, ja pidän tätä ensimmäisenä runonani. Kommentoikaa ihmeessä! :) Toivottavasti pidätte:D

Ruusunen

Levotonta unta Ruusunen nukkuu
elämä kai hyvin mutt' unelmiin hukkuu
Ei ruusuilla tanssimist' o' prinsessan tie,
paha noita prinssin kun vie
Rakkauden uuden prinsessa löytää,
vaan koristaa kohta vain kukka prinssinsä pöytää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti