perjantai 7. elokuuta 2009

Tyypillistä minua... :D

Oikein muava päivä tänään, olin erään kaverini kanssa "koulutavaraostoksilla". :D Kuten arvata saattaa, mukaan tarttui kaikkea muuta... musta tankkitoppimekko sekä kasvojenpesuvaahto. Tällä kertaa kokeilen The Body Shopin Tea Tree Oil-sarjan vaahtoa, toivottavasti se vaikuttaisi ihooni edes hieman paremmin kuin edellinen, Body Shopin merileväsarjaa oleva puhdistusgeeli.

Takaisin mustaan "mekkooni", ostin sen Gina Tricot:sta, kun sitä ei ollut hinnalla pilattu, siksi että toivoisin voivani käyttää sitä tulevan villamekkoni alla - kunhan löydän ensin sen villamekon... Voin myös käyttää sitä vaikkapa keikka-asuna H&M:stä hankkimani lilan miesten kauluspaidan kanssa:D Mistä tuli mieleeni, että nyt harmittaa kun en ostanut H&M:stä tänään erästä ihanaa kelta-mustaruudullista paitaa... :( Tässäpä siitä kuvakin:D Pakko hankkia. :P
Päivän päätteeksi en ole rikastunut yhdelläkään vihkolla, kynällä tai millään muullakaan kouluun liittyvällä tavaralla, vaan sen sijaan päätinkin kai alitajuisesti investoida öh.. kouluvaatteisiin. ...Right. :D
Noh, oli kivaa kuitenkin:D
- Jesse:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti