Teini-ikäinen tyttö, hieman ehkä erikoinen, ja aina erilainen riippuen mielialasta. Rustailen runoja aina välillä, toivottavasti jaksatte kommentoida! :)
Tulevaisuudesta en tiedä mitään, elämästäni saatte lukea lisää sitten kirjoituksistani! :D
- Jesse
Kaunis runoelma! Oletko kokeillut kirjoittamista ilman loppupäätettä, meinaan sitä hmm - mikä se on? Sellainen riimittely.
VastaaPoistaOlenhan minä, mutta riippuu ihan omasta tunnetilastani/siitä mitä mieleni tekee kirjoittaa, että minkälaista runoutta syntyy:D
VastaaPoistaAivan! Ajatuksien virtaan on minusta laskettava koko taide - hukkukoon tai virkistävästi eläköön!
VastaaPoistaTotta!
VastaaPoista