sunnuntai 16. elokuuta 2009

Joutsenlampi

1.7.08

Jos joutsenlammen unohdan
Syksyn lehdet jätän taa
Onko sydämeni puhdas jo
Kun ensilumi sataa?

Huuhtooko ensilumi pois
Kaiken vääryyden?
Muistoistani poistaako
Liatun rakkauden?

4 kommenttia:

  1. Kaunis runoelma! Oletko kokeillut kirjoittamista ilman loppupäätettä, meinaan sitä hmm - mikä se on? Sellainen riimittely.

    VastaaPoista
  2. Olenhan minä, mutta riippuu ihan omasta tunnetilastani/siitä mitä mieleni tekee kirjoittaa, että minkälaista runoutta syntyy:D

    VastaaPoista
  3. Aivan! Ajatuksien virtaan on minusta laskettava koko taide - hukkukoon tai virkistävästi eläköön!

    VastaaPoista