maanantai 10. elokuuta 2009

Joutsenlaulu

19.3.08

Jos en ole joutsen, voinko joutseneksi tulla?
Jos sydäntäin en omista, onko sydämeni sulla?
Kauan olen etsinyt, mutt' vielä löytänyt en
Jos sydämein siis löydät, lupaatko tuoda sen?
Se on reunoiltaan hieman rikki, kun sen joskus heitin pois
Sä varmaan ehjäksi sen saisit, vai untako se ois?
Jos siis sydäntäni joskus näät -
Pelottaisko sua heikot jäät?


Kommenttia, kiitos:)
- Jesse

2 kommenttia: