19.3.08
Jos en ole joutsen, voinko joutseneksi tulla?
Jos sydäntäin en omista, onko sydämeni sulla?
Kauan olen etsinyt, mutt' vielä löytänyt en
Jos sydämein siis löydät, lupaatko tuoda sen?
Se on reunoiltaan hieman rikki, kun sen joskus heitin pois
Sä varmaan ehjäksi sen saisit, vai untako se ois?
Jos siis sydäntäni joskus näät -
Pelottaisko sua heikot jäät?
Kommenttia, kiitos:)
- Jesse
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
järkevä olla varovasti heikolla jäällä
VastaaPoistaNäinhän se on:p
VastaaPoista