lauantai 8. elokuuta 2009

Juna

Tämä on siis mielikuvani junamatkoista. Junat ovat jotenkin nostalgisia, tarkoitettuja pitkien matkojen kulkemiseen. Autoissahan ei ole oiken minkäänlaista tunnetta, ellei sitten ole isolla ystäväporukalla tungettuna liian pieneen autoon:D Noh, kuitenkin:

Junassa 27.8.07

Ikkunoissa maisemat vaihtuu,
Murheeni kuin ilmaan haihtuu
Savun mukana pois
Ja kaikki toisin olla vois'
Niin savuna ilmaan kaikki haihtuu
Kun ikkunoissa maisemat vaihtuu
Mailman menoa mikään ei estä
Mutta kaikkea ei sydänkään kestä
Lähden savun mukana pois
Ja kaikki toisin olla vois'

Kommentoikaa ihmeessä, ja muitakin runojani:D Rakentavaa kritiikkiä, tai muuta:D
Kiitos!
- Jesse

5 kommenttia:

  1. Junat on nostalgisia! Skotlannissa meillä oli mahdollisuus päästä siihen Potter-junaan, mutta maksoi satoja puntia ja oli kauhea ryysä. Joten ajoimme matkan Fort Williamista Malaigiin autolla, vain nähden osan junaradan kuljennasta...

    Tunnetta, räiskyvyyttä!

    En muuten uskaltaisi pyytää 'muuta'! :D

    VastaaPoista
  2. Muuta = vaikkapa rehellisiä mielipiteitä, muistoja, tunteita? :D
    Olit Skotlannissa? Oliko siellä kaunista?

    VastaaPoista
  3. Olin skotlannissa pitkän aikaa sitten. Unohtumaton matka! Todella kaunista! Lensimme Edinburghiin, ja sieltä vuokrasimme auton ja ajoimme ympäriinsä. Jos joskus menet, kannattaa tehdä kiertomatka, sillä pelkästään Edinburghin (jossa olimme noin viikon)näkemällä ei saa Skotlannista irti paljoakaan. Kaunis, mukava, ja ystävällinen sekä arvoituksellinen paikka tuo Skotlanti.

    Minusta runoutesi tarvitsee vahvuutta! Esimerkiksi tuo 'junassa' on varsin erinomainen, mutta se on kuin höyryä, läpikuultavaa. Tunnetta, Räiskyvyyttä!

    VastaaPoista
  4. Oih, haluu Skotlantiin nyt sitte:D Suunnitelmissa on toki ollut Brittein saarivaltio matkankohteena kuitenkin, että eiköhän Skotlanninkiertoajelukin järjesty, siis sitten kun itse matkustelen, joskus hamassa tulevaisuudessa... ^-^
    Hmm, en ole kai kovinkaan räiskyvä ihminen, harmikseni, mutta katson mitä voin asialle tehdä:D
    Kiitos:)

    VastaaPoista