torstai 6. elokuuta 2009

Noniin.

Olen lupaillut julkaisevani jotain runouttani täällä, tiedän sen. Pidän kyllä yleensä lupaukseni, mutta saattaa kestää jonkin aikaa ennenkuin täytän ne. Olen pahoillani...
Palasin eilen mummulasta, ja sitä ennen olin landella, joten sen takia en ole voinut kirjoitella tänne mitään.
Äsh, pääni on täynnä tyhjää, ja aika masentava on myös se, että koulutkin kohta alkavat. Koulukirjoja pitäisi hankkia, koulutarvikkeita pitäisi hankkia, mutta sormeni syyhyävät vaik syksyn uusien vaatteiden perään. Ollapa rajaton budjetti...

Lista vaatteista/asusteista, jotka haluan:

- villamekkoja!
- sukkahousuja
- hattu!
- mustat korkokengät!
- kaulahuiveja

Ehkäpä pärjäisin noilla hetkisen. Oppisinpa käyttämään myös säärystimiä, kun en oikein osaa:D Ne on ihania:)
Syksyllä hurahdan, jostain kumman syystä, aina villajuttuihin. Villasukat, villapaidat, säärystimet- ne ovat ihania! Kudon itse villasukkia, tai siis olen kutonut yhdet viime syksynä, isoäitini avustuksella... Ja ajattelin tänäkin syksynä tekaista sellaset, myöskin isoäitini avustuksella. Ehkä saisin aikaiseksi jopa tehdä parit villasukat joululahjaksi? Ja kyllä, olen aina näin aikaisin liikkeellä joululahjojen miettimisen suhteen. Se tekeminen vain tuppaa jäämään myöhemmäksi... Kuten niin monen muunkin asian kanssa. Hyvin häiritsevää:D
Noh, olen tähänkin asti pärjännyt lykkäämällä asioit "huomiseen", joten ehkä pärjään tulevaisuudessakin. Sitä vaan että olen menossa lukioon, ja koeviikot hieman huolettavat:D
Mutta saatte varmasti kuulla niistä sitten, kun niiden aika koittaa. :D
Nyt lopetan tämän tähän, runoja saatte vaikka sitten "huomenna"...

Kuulemisiin!

- Jesse

4 kommenttia:

  1. Joululahjat! Ne ovat vaikeita ... olen tottunut antamaan ainoastaan kirjoja, useimminkin pokkareita, mutta niiden valitseminen on niin vaikeaa! Hgin keskutan akateemisessa on pokkareita suomeksi ja englanniksi NIIN paljon. Jo yhden valitseminen saattaa kestää puoli tuntia ... mutta se on mukavaa, se tunnelma ja miljöö!

    VastaaPoista
  2. Varmasti! Mut valtas joku vastustamaton halu mennä kirjaostoksille johonkin paikkaan joka ois täynnä kirjoja:D Mä en ikinä oo ostanu kirjaa joululahjaks, siinäpä sinänsä hyvä idea:D En vaan tiiä mistä porukat tykkäis..:o :D

    VastaaPoista
  3. Kysy, raahaa kirjakauppaan, ja anna valita! Niin mä ainakin teen, ainakin silloin kun annan lahjoja kavereilleni ... mummille nyt vaikeinta on keksiä pokkaria.

    Samoin! En tosin pääse :( ja mulla on paljon luettavaa, kuten Irvingin Leski vuoden verran! :)

    VastaaPoista
  4. Mullakin pari kirjaa kesken, mutta lisää saa aina tulla! :D

    VastaaPoista