maanantai 10. elokuuta 2009

Olen aika huono nimeämään runojani, joten useat ovat nimettömiä. Tämä on ensimmäinen runoni, jonka kirjoitin ilman riimiä. Kertokaa rehellinen mielipiteenne, jotta tiedän mitä parantaa:)

10.5.08
Taivas on liekeissä
Kun tuhat auringon valoa polttaa pois värejä
Jäljelle jää yön hämärä, odotus

Tähdet laskeutuvat
Sytyttävät toivon,
Aurinko palaa taas
Aamun ensimmäinen säde heijastuu kastepisaraan

2 kommenttia:

  1. Tämä on runoutta mieleeni! Selvennä kuitenkin hieman tarkoitustasi - se on hyvin kaunis, kaunis kuin menevä kesäilta, pimenevä kesä, syksyn alku... Tee siitä pitempi, huoli siihen kuitenkin vain tarpeellinen!

    VastaaPoista
  2. Pituus on aina ollut ongelmana runoissani, en saa niistä pitkiä. Kirjoitan usein inspiraation ansiosta, joten runoja joko syntyy silloin kun kirjoitan tai ei. Ja silloin ne myös tulevat eri pituisina... Mutta katson mitä voisin tehdä:D

    VastaaPoista